Forum Projekt Biodread. Strona Główna
Projekt Biodread.
Wiejski Batalion Gnoblarskich Chłopów I Postkacapów.
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj

Forum Projekt Biodread. Strona Główna
Forum Projekt Biodread. Strona Główna cmętarzysko / Larpy/Terenówki które się odbyły LARP w czasach fantasy!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat     Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Pon 22:11, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
sikorka
Gore maker#


Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
no jej Smile jakie rozpisanie Smile ale się miło czytało Smile ja dziękuje za larpa wszyyyyyystkim bo to mój pierwszy larp był i pomimo strachu że mnie zjecie to się dobrze bawiłam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Pon 22:33, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
Vedril
MHOHNY VEDRIL


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
no dobra emocje po Larpie opadły (chyba ;]) i mam parę spraw do wyjaśnienia ;]

Epizod I
Mroczne widmo

ludzie znajdujący się na larpie
otóż czy Każdy z Larpowiczów mógłby tu podać imię oraz "profesje" swojej postaci (Muzyku jeśli ty masz to wypisane na jakiejś kartce to miło by było jakbyś tutaj napisał Smile )

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Pon 22:38, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
Vedril
MHOHNY VEDRIL


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
Epizod II
Atak klonów

Larp Fantasy By Muzyk

Część 1
Przed larpem rozdawanie postaci

Utrzymywanie w tajemnicy aż do samej sesji kto kim gra (żeby tylko osoby które odgrywają swoją postać wiedziały kim jest ich postać co ma mieć jej umiejętności itp. a o reszcie graczy nie wiedziały nic ), sprawa także tyczy się artefaktów bądź magicznych rzeczy. było by to bardziej ekscytujące, wprowadzało nutkę grozy oraz tajemniczości.

Część 2
opisywanie graczowi postaci

następnym razem proponuje rozpisać jakąś krótką historię dla postaci co robiła i jak się tutaj dostała, tak samo co ją motywuje do wykonania danej misji, oraz ogólną historie jak grupy postaci sie spotkały ze sobą. np. do tej pory nie wiem dla czemu jako wampir byłem ochroniarzem dobrej hrabiny Razz,

Część 3
Walka

Co do walki proponuję używać systemu Papier Kamień Nożyce (w skrócie PKN) gdyż nie każdy potrafi walczyć i daje im to wyrównane szanse ( po PKN wyinscenizować walkę tak jak wyszedł wynik) . Dalej co wczoraj zauważyłem leciutkie uderzenia które w realiach nic by nie zrobiło, najwyżej przecieło by skórę zostaje traktowane jako hit ( przykład wyszedłem do okna i zostałem lekko draśnięty przez ...(qrna jak on sie nazywał ...) orka który chciał przejąć dowództwo, także w większej walce draśnięcie końcówki klingi miecza było traktowane jako hit więc tak troszku qpie to było. wiem liczy się bezpieczeństwo ale niektórzy walczą wolniej gdyż nie chcą komuś zrobić kuku albo nie potrafią za dobrze się obsługiwać orężem, a za to inni szybciej walczą ponieważ nie potrafią walczyć i walą na pałę "bo może przez przypadek trafię" lub potrafią walczyć i za wszelką cene chcą wygrać/popisać się, nie stwierdzam że takie rzeczy wczoraj się działy ale mogły i jakoś jestem za użyciem PKN lub jakiejś innej wymyślnej techniki Smile
kolejna rzecz zw. z walką:
Ork -bardzo wytrzymały, silny, powolny, niezdarny, głupi, nieodporni na magię, nie honorowi
Elf - mało wytrzymały, słaby, szybki, zręczny, mądry,odporni w pewnym stopniu na magię, dumni
Człowiek- zależy od postaci
te 3 rasy wziąłem pod uwagę gdyż an larpie tyko te występowały, rasy powinny się różnić pomiędzy sobą tymi charakterystykami a nie wszyscy mogą tyle samo znieść ciosów, orki wojowniki potrafią prowadzić intrygi itp...
jeszcze co do PKN otóż może być tak że ktoś za wszelką cenę chce wygrać więc osoby walczące pomiędzy sobą powinny patrzeć sobie w oczy bądź patrzyć się w niebo, przy MG tak na wszelki wypadek by nikt nie oszukiwał ;]

Część 4
Regóły

Dobrze by było jakby MG opisał najwarzniejsze regóły przed sesją gdyż wczoraj nie wszyscy wiedzieliśmy że mamy być w obozie 5 minut do respawna z inną osobą itp. małe niedociagnięcia.
Kolejna NAJWARZNIEJSZA REGÓŁA. na następną sesje przynosimy taśmę klejącą by uciszyć martwych/bądz tych an których zostało rzucone zaklęcie (tak tak tutaj bije do Vedrila który jak został sparaliżowany na 5 minut łaził sobie oraz gadał z innymi bądz jak był trupem dawał różne wskazówki innym graczą ) albo zastosować różne kary jeśli sie zdarzy jakaś taka sytuacja (oczywiście jeśli leżą koło siebie 2 trupy to mogą sobie pogadać nie na temat LARPA ;] )

Część 5
Inicjatywa

Dobrą rzeczą by było rozpisanie inicjatywy dla wszystkich postaci i jeżeli kilka osób w tym samym czasie podejmowałoby jakąś operacje na tej samej rzeczy to żeby się nie przekrzykiwać pojechać inicjatywą (racja akcja by troszku zwolniła ale MG by wiedział co się dzieje i mógłby by wynieść jakieś wnioski z danej sytuacji oraz poinformować graczy co się dzieje;] )

Cęść 6
Magia

troszku dziko wczoraj wyszła niby warchammer, niby DND , niby CHAOS bardziej byś musiał dopracować czary itp. (kula ognia automatycznie trafia w przeciwnika i nie trzeba celować w przeciwnika Razz )

Część 7
poddsumowania LARPA Fantasy

Dobra zabawa była i to jest najważniejsze
i Muzyku nie traktuj powyższego monologu jako zjebki albo coś w tym stylu, ale jako rady możesz je przyjąć bądz odrzucić, daje tyljko takie małe rady.

Część 8
Mowa Końcowa
Muzyku Larp ci się udał chyle czoła przed tobą i czekam z zniecierpliwieniem na następny, chociaż było czasem troche zamieszania to i tak wszyscy dobrze się bawiliśmy i to sie liczy naprawde

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Pon 22:40, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
Vedril
MHOHNY VEDRIL


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
Epizod III
Zemsta Sithów

Larp Wieszcza By Muzyk+Shopa

Część 1
ogólne duperele na temat tego larpa

niechce mi sie rozpisywać bo od ponad dwóch godzin leże przed kompem (niemam mebli i kompa mam na ziemi więc jestem w troszeczke niewygodnej pozycji) i pisze tego posta Very Happy więc bede sie streszczał

Cżęść 2
LARP Wieszcza
Udany gratuluje wam chłopy dobrej roboty ... tylko szkoda mi mojej postaci której falus został odgryziony pod koniec LARPA przez nie dobrego mieszczanina Marcela Razz

Część 3
Dalsze losy Bolesława Krzywoustego

Bolesław Krzywousty po obudzeniu się w szpitalu po tejże jakże okropnej misji dowiedział się że do końca swojego życia niepobawi sie małym ... zastrzelił się pół godziny po tym jak się tego dowiedział ... oczywiście przed tym wystrzelił wszystkich lekaży którzy mu mówili że nieda się jego Fallusa przyszyć z powrotem ;]

Epizod IV
Nowa nadzieja
podziękowania

Dziękuję za dobrą zabawę, poznanie nowych ludziów, oraz zobaczenie starych znajomych ;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vedril dnia Wto 15:23, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Do góry
Pon 22:45, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
Vedril
MHOHNY VEDRIL


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
Epizod V
Imperium kontratakuje

Straty

Część 1
Larp Fantasy
1 zabity na śmierć
1 wyssany jak SPRITE
1 obalony dowódca Orków
o dziwo to wszytko tyczy sie Marcusia Very Happy X_x

Część 2
Larp Wieszcza
1 odgryziony Falus (ała)
1 trup poza graczami
1 trup gracz (Marcel)

Część 3
Podsumowanie

Marcel na każdym larpie zostaje zabity, ze mną się dzieją dziwne rzeczy i dziwnie umieram Razz

Epizod VI
Powrót Jedi

Pozdrowienia

Pozdrawiam wszystkich którzy byli na larpie ... Nowo poznanych oraz tych starych znajomych
Oraz zapraszajcie na następne larpy swoich znajomych neich będzie nas więcej Very Happy !! im więcej ludzików tym więcej zabawy Very Happy

i oto pamiątkowe zdjecie z Larpa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vedril dnia Pon 22:50, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Do góry
Pon 23:15, 15 Cze 2009
Autor Wiadomość
Muzyk
Uber Knur


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica Polskiego piwa :D TYCHY

Temat postu:
E1
PO CO mam to wypisywać Razz??

E2
Cz1
- Nie kapuje o co ci chodzi ale oky Razz
Cz2
-To ja wiem i następnym razem podam więcej info Wink
Cz3
- Co do walki następnym razem będzie na Papier Nożyce kamień i magia Very Happy
No ewentualnie jak kto chce Very Happy Razz hehe
Cz4
- fajnie ze się teraz wsypujesz Vdziu bo z tego co wiem popsułeś niektórym zabawę Razz (Np. Shopusiowi )
Cz5
- za dużo pierniczenia się, bez inicjatywy
Cz6
- Bo to była moja autorka a nie z Warhammera czy dnd. I ona jeszcze niema nazwy Razz


I par słów ode mnie:
Co mi się nie podobało:
1. Ved zjebales szopusiowi postac Razz za gadanie jak miałeś nie gadac Razz
2. Te drzwi.. z tym szybkim zamykaniem …
3. To jak niektórzy po prostu oszukiwali co do tego jak zostali trafieni, nie odczekali tych 5 min, czy tez 10 !! to będę sprawdzał następnym razem Very Happy
4. Za mało mięliśmy badyli i siekier na ognisku
5. Za mało opisów dawałem i niektórzy nie mgli się połapać co gdzie jest i z czego jest Wink

Następnym razem wiem na co ma uważać Very Happy

A teraz wasza kolej co się nie podobało ??

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Wto 2:25, 16 Cze 2009
Autor Wiadomość
Nantosvelta
Zuo które przybyło z głembin###


Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Addicted to Paprocany ;)

Temat postu:
Hmm co się nie podobało?
rzesza pasożytniczych fanów w postaci komarów ;P W całym moim życiu mnie tak nie pokąsały jak przez te popołudnie/wieczór o.O
A tak to nawet pogoda miała dzień przerwy i nie tylko była stabilna, ale było ciepło i bez deszczowo Wink

Vedril, zgodnie z życzeniem się przedstawiam Wink
Mam na imię Paulina i grałam orczycę-wojowniczkę (o.O)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Wto 9:29, 16 Cze 2009
Autor Wiadomość
Kruk
Uber Knur


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

Temat postu:
Vedziu istny status, good job.
Dostosowując się do przyjętej konwencji spieszę z własnym zrzędzeniem.
1.MW
Cz1 ja tam kojarzę ale zgadzam się z vedem, mała prezentacja się przyda. Dla nowo zarejestrowanych ujawnie z racji innej nazwy na forum, że prowadziłem wam z Muzem, Wieszcza.
2.AK
Kiedy zobaczyłem ten tytuł myślałem,że padne.
Cz1 nie będę się rozpisywać bo sam z tej metodyji korzystam ale ma równie dużo wad co zalet, wyrównuje szanse między forumowiczami a osobmi nie ślęczącymi na necie tyla że nie nadaje się do złożonych terenówek Muzyka.
Cz2 może terenówka cykliczna w tych realiach. Wynik jednej wpływa na fabułe nast.
Cz3
Cytat:
lub potrafią walczyć i za wszelką cene chcą wygrać/popisać się, nie stwierdzam że takie rzeczy wczoraj się działy ale mogły i jakoś jestem za użyciem PKN lub jakiejś innej wymyślnej techniki Smile

Wiem Razz i dlatego właśnie zagrałem maga a nie morderce.
Bez PCV/AEG dla realiów proWieszczowych, LARPy tracą swoją spektakularność a na niej chyba Muzykowi właśnie zależało. Ale kolego ORGu nic ponad zabawe uczestników,nie są niestety naszymi eksperymentami.
Cz4
Cytat:
Ork -bardzo wytrzymały, silny, powolny, niezdarny, głupi, nieodporni na magię, nie honorowi
Elf - mało wytrzymały, słaby, szybki, zręczny, mądry,odporni w pewnym stopniu na magię, dumni
Człowiek- zależy od postaci
te 3 rasy wziąłem pod uwagę gdyż an larpie tyko te występowały, rasy powinny się różnić pomiędzy sobą tymi charakterystykami a nie wszyscy mogą tyle samo znieść ciosów, orki wojowniki potrafią prowadzić intrygi itp...

Jeszcze wąpierołek. Uber ważne ved i wspaniale żeś to wymyślił bo na larpie niestety ograniczyło się to do międzyrasowych wyzwisk i multietnicznych aspiracji Marcela owca hemofilia duże zielone. Założenia proponowane przez ciebie mimo,że skąpe dają dostateczną swobode. Niech rasy będą główną mechaniką a profesje bonusem. Muzyku, w moim mniemaniu porwałeś się na istny wszechchaos pozwalając graczom samemu tworzyć postacie.
Cytat:
jeszcze co do PKN otóż może być tak że ktoś za wszelką cenę chce wygrać więc osoby walczące pomiędzy sobą powinny patrzeć sobie w oczy bądź patrzyć się w niebo, przy MG tak na wszelki wypadek by nikt nie oszukiwał ;]

Nie przeginajmy z tym niebem ale założenie trza by wprowadzić. Nie tyla, że ktoś oszukuje ale przestaniecie się wreszcie ciepać o domniemany fałszyj.
Cz4
Cytat:
Kolejna NAJWARZNIEJSZA REGÓŁA. na następną sesje przynosimy taśmę klejącą by uciszyć martwych/bądz tych an których zostało rzucone zaklęcie (tak tak tutaj bije do Vedrila który jak został sparaliżowany na 5 minut łaził sobie oraz gadał z innymi bądz jak był trupem dawał różne wskazówki innym graczą ) albo zastosować różne kary jeśli sie zdarzy jakaś taka sytuacja (oczywiście jeśli leżą koło siebie 2 trupy to mogą sobie pogadać nie na temat LARPA ;] )

Jak dla mnie zajebiste ale kto się na to zgodzi?
Cz5 warte do zastosowania. Jeśli nie wprowadzimy wewnątrz rasowych podziałów i najlepiej nie będziemy stosować tych reguł w pojedynkach bedzie wesołe.
Cz6 mojego czaru nie odpaliłem więc z CHAOSU był chowaniec? Fajnie jak ludzie doszukują się smaczków z autorki w której maczało się kończyny.
Cz7 PUBLICE MÓWIMY NIE,ZDECYDOWANIE PANIE ORGU.
Cz8 gratuluje drugiej edycji WLLONa Razz, było przejebanie i wesoło. Przejebanie i wesoło czekam na następny i chce postać utrzymaną w konwencji którą już wyrobiłem.
3.ZS/zgadnij co oznacza S Razz
Bez punktowo ciesze się ze się cieszyta.
4.NN
Oby nas było wiela.
5.IK
Cz2 to chyba najmniej ofiar jakie zanotowano w sesji czy LARPie Wieszcza.
6.PJ
Temat obok prowadzimy werbunek na najbliższy LARP Wieszcza.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Strona 6 z 6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:
Do góry
Napisz nowy temat     Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin