Forum Projekt Biodread. Strona Główna
Projekt Biodread.
Wiejski Batalion Gnoblarskich Chłopów I Postkacapów.
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj

Forum Projekt Biodread. Strona Główna
Forum Projekt Biodread. Strona Główna Wllon / Wllon4 Wllon 4 !
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat     Odpowiedz do tematu
Wto 15:25, 13 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu: Wllon 4 !
Co gdzie, czemu i po jaką cholere?
Co : Wllon 4
Gdzie:Spotkanie pod żyrafą potem ruszamy na miejsce konwa.
Kiedy : 1 Maja
O której: Org. od 10 na miejscu reszta spotkanie pod żyrafą o 12.
W tym tematcie będa dalsze informacje muzyka co do samego larpa.
Ja jeszcze przebieg całej imprezy dopisze w najblizszym czasie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcevok dnia Śro 17:21, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 17:20, 21 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
LARP
Old Military Base
By : Muzyk

POSTACIE
Wojskowy Dowódca - Deminightmare
Wojskowy Medyk - Akashik
Wojskowy Spec od materiałów wybuchowych - Vedril
Wojskowy Łącznościowiec - Ork
Wojskowy Żołnierz - Widmo
Kupiec - Dagmara
Kupiec -
Naukowiec - Yuik
Najemnik - Vore
Najemnik - Cant
Szeryf -
Zastępnca szeryfa - Marta
Węszyciel - Nanti
Węszyciel - Bard
Zbir - Boon
Zbir - Motór
Zbir - Roksana
Dzikus -
Dzikus -
Szaman Dzikusów -

UBIÓR
Proszę wszystkich w miare możliwości o przygotowanie jakiegoś stroju pasującego do wybranej przez niego postaci, wydaje mi się że każdy wie jak wygląda postapokaliptyczny człowiek, jeśli nie to wtrące pare pomysłów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tej stronie możecie znaleść pare koncepcji, wiadomo większość z nich wymaga sporo roboty, ale nie mówie wam abyście mieli stroje identyczne jak na stronie.
(Wojskowi, którzy nie posiadają mundurów proszeni są o zabranie ze sobą chusty/opaski czegokolwiek o takich samych barwach.)

HANDEL
Podczas tego larpa nie będziemy korzystali ze starych dobrych kapsli, będzie tam obowiązywał handel wymienny. Oto przykłady co można ze sobą zabrać.
Świece, zapałki, książki, broń, amunicja, fajki, broń biała, czysta woda, jedzenie, wszelkie puszki bez etykiet, pluszaki, środki opatrunkowe, części ubrania, części maszyn (np. z komputera czy tv)
(Jeśli macie zamiar przynieść kupe gratów, to polecam je jakoś oznaczyć, żeby potem nie było strzelanin o skradzioną świeczke czy inne bezwartościowe w naszych czasach badziewie)

WALKA
Walka będzie się odbywać według nowych zasad, mianowicie Muzyk zaproponował dość prosty sposób walki na zasadzie wyciągania kart, sam dokładnie nie wiem o co chodzi, ale wszyscy dowiemy się o tym na miejscu (niestety asg odpada, ponieważ nie każdy ma sprzęt i były sprzeciwy więc niestety, ale będziemy grali według pezpiecznych zasad)


Dodatkowe informacje.
Dla tych którzy nadal nie mają pomysłu na strój [link widoczny dla zalogowanych]
Kolejny njus , niestety kazdy musi się sam zaopatrzyć w prowiant, nie mam na tyle kasy żeby udostępnić jakiekolwiek racje żywnościowe.
O ile to możliwe proszę o przyniesienie własnej repliki broni oraz pcv-ki
Jeśli ktoś może niech wezmie ze sobą apteczke, doszły mnie słuchy że grasują tam szpony śmierci.
Prosze o zabranie ze sobą ciężkiego obuwia jest tam troche szkła, w miare możliwości postaramy się go pozbyć ale dla własnego bezpieczeństwa glany/desanty czy inne tego typu obuwie się przydaje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcevok dnia Śro 13:07, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 25 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Wto 11:38, 27 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Muzyk
Uber Knur


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica Polskiego piwa :D TYCHY

Temat postu:
Małe co nieco do Mistrza Gry:

>Mechanika:
A. Normalnie, (walka na pcvki, ASG),
B. PNK (Papier, Nożyce, Kamień),
C. Karty:
- Talia kart od 2 do 10 z dupkami i królami (Asy, królowe i jokery won)każda z tych kart x2 (nie więcej) razem 22karty.
Objaśnienie: Wygrywa większa karta, jak się wyciągnie 3x wyższą kartę niż przeciwnik wygrywa się bez względnie nazywa się to w tedy KRYTYKIEM. Np. pierwszy przeciwnik 2 a drugi 5,
jeśli zaś wyciągnie się dupka jest to od razu porażką dla gracza,
zaś jeśli gracze wyciągną po tej samej karcie dupków porażka dla obu graczy,
zaś jeśli wyciągną te same karty to walka jest nie rozstrzygnięta i walczą aż im nikt nie pomoże, chyba że są ostatnimi ocalałymi to ciągną po jeszcze jednej karcie.
W praktyce:
Tylko Gracze patrzą w swoją kartę i MG inni gracze ich nie widzą. I następuje odegranie walki między graczami.
Mechanika w walce wręcz !

Tym razem chce dać mechanikę C.

Co do postaci niech każdy sie zabezpieczy w tak zwany nóż z pcv.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muzyk dnia Wto 11:59, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Wto 18:05, 27 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
Muzyku proponuję jeśli dochodzi do starcia bronią białą aby walka wyglądała normalnie, a nie na karty, myśle że każdy z nas brał udział w treningach, a przecież na jednym z larpów fantazy wyszło całkiem nieźle!

Kolejne info. Proszę aby ludzie którzy chcą przynieść coś swojego na Handel Wymienny niech to jakoś oznaczą, czerwona kropka markerem czy kawałek taśmy klejącej. Kolejna sprawa to to żeby kto może w miare możliwości przyniósł ze sobą jakiś opatrunek,wodę utlenioną,plastry itp. Chodzi tu o bezpieczeństwo!

Marcel nie spamuj używaj opcji edytuj

-To nie jest spam, dla twojej inf. tylko ważne informacje.

Nazwa Stalker została zmieniona na Węszyciel, postać się nie zmienia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcevok dnia Śro 10:51, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 8:51, 28 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Muzyk
Uber Knur


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica Polskiego piwa :D TYCHY

Temat postu:
Drogi nieśmiertelny Marcelu!
O tuż, skoro tak nieźle mi poszło to dlaczego ci ludzie co w tedy byli na larpa nie przychodzą i akurat te osoby co nie umieli walczyć ?
Nie ręczę czy będą umieli walczyć: Roxana, Abadon, Dagmara i Nanti.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 10:12, 28 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
Raxana i Abadon potrafią Daga i Nanti nie wiem, ale nonsensem jest dla mnie walka pcv-kami na karty no bez jaj, wtedy gra nie daje żadnych emocji. Stanowczo jestem za wprowadzeniem normalnych walk. Przecież w świecie postapokaliptycznym nie każdy machał mieczem jak prawdziwy morderca, jedni potrafili drudzy już nie. Ale przecież mogą to nadrobić siłą ognia. I jeszcze jedno, czy będą statsy danych postaci, czy np. Kupiec ma takie same szanse z szponem śmierci tak jak wojskowy dowódca?

WAŻNE INFO
Walka na pcv bedzie się odbywała normalnie, poprostu się tłuczemy.
Strzelanie jednak dalej zostaje rozstrzygane przez karty.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcevok dnia Śro 12:53, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 10:43, 28 Kwi 2010
Autor Wiadomość
BooN
Splendorgore maker##


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu:
nie do końca bym się zgodził ale masz dużo racji
otuliny dają wyrównane życiowe szanse każdemu i taka jest prawda, tak jak nie da się za pomocą mechaniki nadać komuś perka nightvision jeżeli ma kurzą ślepotę. O wyniku starcia powinny decydować umiejętności a nie szczęście w rzucie kostką - tym właśnie różni się LARP od rpg. Jesteś swoją postacią inaczej mówiąc twoja postać potrafi i stać ją na tyle na ile stać ciebie. O ile rozumiem, że w przypadku LARPów fantasy ta zależność nie zachodzi o tyle na wszelkich PA powinna być podstawą - z małymi ustępstwami - do gry.
Zresztą na OT panuje właśnie takie podejście.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 12:18, 28 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
Zostały dodane kolejne postacie, jeśli komuś spodobała się jakaś z nowych prosze o napisanie do mnie na np/gg o zmiane postaci!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcevok dnia Śro 12:35, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Śro 21:45, 28 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Akaszik
Splendorgore maker##


Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

Temat postu:
Marcevok napisał:
Kolejna sprawa to to żeby kto może w miare możliwości przyniósł ze sobą jakiś opatrunek,wodę utlenioną,plastry itp.

Coś takiego znajdzie się w moich gamblach (Wojskowy Medyk), ale nie chcę monopolu w tej kwestii Wink

*

Co do mechaniki walki: dla mnie każde rozwiązanie jest OK. To lubię w grach fabularnych (a więc i RPG i LARP), że raz się muszę napocić z bezpieczną bronią, a innym razem emocje wynikają z czystego hazardu bo akurat ciągnę kartę. Zatem pomysł Muzyka ma moją aprobatę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Akaszik dnia Śro 21:47, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Czw 10:46, 29 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Bard
Gore maker#


Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŚKF

Temat postu:
Witajcie!

Chciałbym zadać kilka pytań, nie wdawać siew dyskusje, lecz uzyskać ODPOWIEDZI, które uważam, że będą ważne dla każdego uczestnika LARP-a w terenie, nie tylko mnie.

PANCERZ:

1) Jak jest przyznawany?

- Tylko ze względu na przygotowany strój gracza? To znaczy ile metalu na siebie fajnie przypniesz tym bardziej jesteś pancerny = nagroda za pracę nad stroję + męczenie się w noszeniu dużej ilości sprzętu?

- Odgórnie każda postać ma „ileś tam” pancerza, np. żołnierz ma zawsze np. 3, a naukowiec 0, a Szeryf 2? (wartości przykładowe)

- Wersja mieszana, to znaczy to co ktoś przygotuje + bonus z karty postaci?

OBRAŻENIA, a OBROŃ:

2) Ile obrażeń zadaje uderzenie pcv-ką?

3) Ile trzeba razu uderzyć by zabić? A ile by tylko wyeliminować z walki?

4) Czy umiejętne podejście i leciusieńkie przyłożenie (nie uderzenie!) pcv w głowę - szyję daje automatyczną śmierć?

5)Czy pistolet i karabin maszynowy zadają różne obrażenia? = innymi słowy czy tachać ze sobą cięższą, mniej poręczna broń.

6) Czy gracz MUSI odgrywać efekty obrażeń, to znaczy zostaje powiedzmy postrzelony, ciągle żyje, jest tylko ranny, ale MUSI np. przewrócić się, trzymać za zranione miejsce, odgrywać ból itp.?

(nie potrafię oprzeć się tutaj wystawieniu opinii: TAK! Odgrywajmy obrażenia! To jest trudniejsze, ambitne, ale znacznie bardziej teatralne i dramatyczne!)

TRAFIANIE:

Czy strzał i ciagnięcie kart jest całkowicie losowe? To znaczy, czy np. każdy żołnierz ma +4 do ciągniętej karty, a naukowiec tylko +1, zaś zbir +2? (wartości przykładowe). Innymi słowy czy wyszkolenie, umiejętności, doświadczenie zawarte w jakiejś postaci wpływa na mechanikę rozstrzygania strzału?

(druga i ostatnia opinia: proszę nie róbcie full losówki, bo doświadczyłem już sytuacji, gdzie przez trefne rzuty potężny barbarzyńca półork został zabity przez 1 małego szczura, bo on ciągle pudłował, a szczur sukcesywnie trafiał, kuriozum, ale niesamowicie rozczarowywujące i rodzące myśl: skoro wszystko jest losówka, to po co grać, może od razu na początku gry rzucimy kością kto wygrał? Tylko proszę nie pisać miał pecha, to mechanika do rozstrzygania takich sporów była stanowczo za bardzo losowa, bo nie uwzględniała szeregu cech postaci. Ja całkowitej przypadkowości mówię STANOWCZE NIE – moja opinia)

LECZENIE:
6) Co jest niezbędne do leczenia, czy samo obandażowanie się przynosi jakiś efekt?

EDIT:

Jeszcze jedno, jak z alkoholem? dozwolony? zabroniony? Ja osobiście doradzam zabronić w czasie gry.

Koniec (na razie) pytań Barda, czekam na odpowiedzi, jak pewnie wielu innych graczy.

PS Robicie niesamowity b*rdel edytując jakieś dalekie posty, tak, że za każdym razem trzeba cały wątek czytać od nowa. Nabijanie postów? A kto jest zazdrosny? Żal komuś? Ten ma większego (kota), co ma najwięcej postów? No bez żartów. Ot moja uwaga.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bard dnia Czw 13:16, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Do góry
Czw 14:07, 29 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
Ja postaram się w miare możliwości na pytania odpowiedzieć czy też wyrazić swoją opinie.
1) PANCERZ: Muzyk niebawem odwiedzi zapewne forum więc to przeczyta a więc Muzyku, apeluje aby armor dzielił się na 3, mianowicie LEKKI , ŚREDNI oraz CIĘŻKI i kto będzie odpowiadał za rozpatrzenie czy gracz ma lekki czy jakiś inny armor. Co do pancerza "Wrodzonego" To proponuje aby każdy miał tyle samo, (+ pancerz) przecież nie gramy jakimiś podejrzanymi humanoidami, tylko ludźmi. Co prawda żołnierz jest bardziej wyszkolony i "wykoksany" od naukowca ale to tylko moje zdanie.
2) OBRAŻENIA: Dołączam się do pytania
3) OBRAŻENIA: Znając nasze larpy to pewnie 3 + armor no ale chce usłyszeć zdanie Muzyka na ten temat.
4) SKRYTOBÓJSTWO: Hmmm, moim zdaniem to by było zbyt łatwe ludzie zaczeli by się mordować dla rzeczy na handel, wydaje mi się że gracz którego chcemy tak łatwo zabić powinien być skrępowany w jakiś sposób lub obezwładniony.
5) BROŃ: To jest pewne że dziura w ciele z shotguna różni się od tej z pistoletu więc tak, będą różne obrażenia.
6) RANY: Tak, gracze powinni odgywać rany, lecz obawiam się że potem będzie chaos gdy podczas walki ktoś czegoś nie odegra, i będzie bieganie do MG i spowrotem.
7) TRAFIENIE: Myśle że gracz trafiony w nogę po tym jak ją usztywni zabandażuje będzie mógł już kuśtykać.
8) ALKOHOL: Podczas larpa myśle że można pozwolić graczom na 1 piwo, ale można by zrobić tak że po wypiciu zrobić mu - do percepcji np.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Pią 14:57, 30 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
W razie potrzeby podaje mój nr. tel. 794625842 jeśli byłby problem z trafieniem na miejsce lub w jakiś innych okolicznościach, prosze dzwonić.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Pią 21:06, 30 Kwi 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
Plan Konwentu
Godzina 12 spotkanie pod żyrafą
Około godziny 13 rozpoczęcie
Godzina 14 rozpoczęcie larpa Old Military Base
Między godziną 18-20 zakończenie larpa
Po larpie Turniej walki oraz kręgi zdrady i honoru.
W między czasie normalne życie obozowe.
Koło godziny 22 zakończenie.

(Wiem że późno zostały dodane te informacje no ale lepsze to niż wcale)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Sob 10:08, 01 Maj 2010
Autor Wiadomość
Yuiczek
Splendorgore maker##


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Temat postu:
ze kurde o której się zacznie ten larp??? masakiera w takim razie będziemy aż na pół godzinki ;/ max na godzinkę przy dobrych wiatrach

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Sob 20:19, 01 Maj 2010
Autor Wiadomość
Marcevok
TEN,KTÓRY GINIE NA LARPACH


Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 101

Temat postu:
No i po Wllonie, chciałem poraz kolejny podziękować wszystkim przybyłym. Mam nadzieje że się podobało, a jeśli macie jakieś osobiste komentarze to proszę je opisać tutaj - jak i + całego konw. czy też larpa na następny rok postaramy się wszystko dokładniej ogarnąć jak i wprowadzić asg. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam!
Marcevok

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do góry
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Skocz do:  
Wyświetl posty z ostatnich:
Do góry
Napisz nowy temat     Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin